Skip to main content
In Nederland GRATIS verzending vanaf €100

Webshop vragen

1. Is de kleur die ik heb besteld exact dezelfde als op mijn computerscherm?
Wij kunnen niet garanderen dat de kleur goed overkomt op het scherm van je computer, tablet of mobiele telefoon. Dit heeft te maken met de beeldkwaliteit en kleurinstellingen van deze apparaten.

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Voor 15:00 besteld=volgende werkdag in huis!

Onze verzenddagen zijn: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden doorgaans dezelfde dag verzonden. We sturen je een berichtje als we je pakketje verzonden hebben. Wij versturen met PostNL, PostNL bezorgt jouw pakket van de volgende werkdag al!

3. Hoe wordt het servies verstuurd?
Het versturen van servies via de post moet heel zorgvuldig gebeuren. Bij het inpakken zorgen we dat het servies geen direct contact kan maken met de zijkanten van de doos of andere serviesstukken. Daardoor komen onze bestellingen 99% van de tijd helemaal zonder schade bij jou aan! Mocht er toch onverhoopt wat kapot gegaan zijn tijdens de verzending? Laat het ons zo snel mogelijk weten en we lossen het op!

4. Wat zijn de verzendkosten?
Kijk hiervoor bij Verzenden

5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Kijk hiervoor bij Retourneren

6.    Wat doet Britse Streepjes met mijn persoonlijke gegevens?
Wij hebben de gevraagde gegevens nodig om je bestelling te verwerken en contact met je op te nemen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk om met je gegevens. Britse Streepjes zal je persoonlijke gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen. Kijk hiervoor ook bij onze Privacyverklaring.

7.    Geven jullie ook garantie?
Als het product niet voldoet aan technische eisen, dan verzoeken we je direct (doch uiterlijk binnen 14 dagen) contact met ons op te nemen. Zie hiervoor ook Garantie.

Adres

Britse Streepjes
Aaltenseweg 74
7051GX Varsseveld
BTW-nummer: NL003330410B62
KvK-nummer: 78368863